Skip to content

Kahvakuula

Tunnilla treenauksen pääpaino on kahvakuulan perusliikkeissä. Tunnin aluksi lämmitellään ja opetellaan tekniikkaa, jonka jälkeen otetaan enemmän hikeä pintaan kyseisillä liikkeillä. Kahvakuulaharjoittelulla voidaan parantaa muun muassa aerobista kuntoa, lihaskuntoa, kehonhallintaa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Ota mukaan kengät, juomapullo, hikipyyhe ja halutessasi rannesuojat (ei välttämätön, mutta voi tehdä alkuvaiheen opettelusta mukavampaa).

Tutustu ohjaajiimme alta. 

Liikuntakeskus Voitto

Terminaali

Tyrnäväntie 16
90400 Oulu

p. 044 988 0777
info@liikuntakeskusvoitto.fi

Jos sähköpostiisi ei vastata yhden arkipäivän viivellä, niin jotain on pielessä. Tarkista roskapostisi ja soita meille tarvittaessa!

 

© Liikuntakeskus Voitto
www: WebWire

 

Avoinna
ma–su klo 05–23

Asiakaspalvelu
ma–to klo 15–19
pe klo 11–14

Rekisteri- ja tietosuojaseloste

Tilaa uutiskirje!

Sähköpostiosoite